پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تعامل در مسیر پیشرفت

تعامل در مسیر پیشرفت

- 1402/05/24

صبح امروز نشست مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان با حضور روسای دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز امیر دایی صراف مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی و معاونان این سازمان با حضور در پارک علم و فناوری خراسان با مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و معاونان ایشان دیدار کردند.

در ابتدای این نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: ضمن قدردانی از مدیران سابق سازمان فنی و حرفه‌ای، حضور یک مدیر ارزشمند و جهادی در سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی نشان از یک تغییر جهادی در بدنه عملکرد آن خواهد داشت و حتما شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

وی افزود: قطعا با نگاه جدیدی که در سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی می‌بینیم، میتوان تاکید کرد که به زودی برنامه‌های شما الگوی کشوری خواهد شد.

میرزائی شهرابی با اشاره به کار تمام وقت برای مردم تصریح کرد: در حوزه علم و فناوری کارهای بر زمین مانده بسیار است و پارک علم و فناوری خراسان در دوره مدیریتی جدید به دنبال آن است که ابتدا مزیت‌های مهم استان را شناسایی کند و پس از آن براساس توانمندی‌ها به رفع نیاز مردم بپردازد.

وی تشریح کرد: آنچه امروز وظیفه تک تک مسئولان است، انگیزه بخشی به جوانان و به وجود آوردن زیرساخت‌های لازم برای رشد و اشتغالزایی آنان است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت ایمان و افزایش امید به جوانان ادامه داد: با ارائه طرح منش (مردمی‌سازی، نقطه‌زنی و شبکه‌سازی) به دنبال آن هستیم که تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و خدمات با همین مدل به آحاد جامعه تقدیم شود.

در ادامه امیر دایی صراف گفت: توجه به مزیت‌های استانی امر مهمی در ارائه خدمات، آموزش و مهارت‌آموزی است و در مدیریت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی نیز به دنبال این هستیم که مهارت‌های مورد نیازی را آموزش دهیم تا به اشتغالزایی منجر شود.

وی افزود: آموزش عزت نفس باعث افزایش اعتماد به نفس و در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری خواهد شد.

  صراف تصریح کرد: آنچه در آینده اهمیت بسیار دارد توجه به حوزه فناوری اطلاعات است و سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان در کنار برنامه‌ریزی‌های ثانوی آمادگی دارد تا با همکاری پارک علم و فناوری خراسان، برج فناوری را راه اندازی کند.

وی با به این موضوع که در مراکز دولتی 780 حرفه آموزش داده می‌شود تاکید کرد: آموزش های مهارتی بسیار مهم است اما باید به این سمت حرکت کرد که فناوری از شکل سخت به نرم تبدیل شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی تشریح کرد: علاوه بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای آمادگی دارد تا با استفاده از امکانات موجود به مهارت‌آموزی متخصصان دانشگاهی بپردازد، فضاهای بسیار خوبی در اختیار این سازمان است که می‌توان با هماهنگی دو دستگاه به سمت استفاده بهینه از فضاها پرداخت.

وی در نهایت هشت مرکز آموزشی در مشهد و تمامی مراکز در استان‌ها را آماده همکاری با پارک علم و فناوری خراسان عنوان کرد و گفت: در حوزه علم و فناوری با تمام توان باید کار کرد چرا که نیاز امروز و آینده کشور اسلامی ایران است.

در نهایت مقرر شد جلساتی با حضور نمایندگان دو دستگاه به صورت هفتگی برگزار شود و تمامی موارد یک به یک پیگیری شود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.